Curriculum
- 6 secțiuni
- 16 lecții
- 4 săptămâni
- Modul I - Notiuni SEO fundamentaleIn acest modul vom invata elementele de baza ale SEO. Finalizarea cu succes a acestui curs este atestata prin certificatul de absolvire, care arata ca ti-ai consolidat cunostintele despre SEO.17
- 0.1Introducere – Notiuni SEO de baza pe scurt25 de minute
- 0.2Lectia 1 – Ce este SEO?25 de minute
- 0.3Lectia 2 – Cum functioneaza motoarele de cautare15 minute
- 0.4Lectia 3 – Principalii factori de clasificare in motoarele de cautare15 minute
- 0.5Lectia 4 – Cercetarea cuvintelor cheie20 de minute
- 0.6Lectia 5 – Optimizarea On-Page25 de minute
- 0.7Lectia 6 – Optimizarea Off-Page45 de minute
- 0.8Lectia 7 – SEO On-Page versus SEO Off-Page15 minute
- 0.9Lectia 8 – Crearea de continut40 de minute
- 0.10Lectia 9 – Marketingul continutului45 de minute
- 0.11Lectia 10 – Intelegerea intentiei de cautare45 de minute
- 0.12Lectia 11 – Importanta experientei utilizatorului (UX)45 de minute
- 0.13Lectia 12 – Paleta de culori pentru UX si SEO40 de minute
- 0.14Lectia 13 – Parametrii pentru a masura succesul SEO30 de minute
- 0.15Lectia 14 – Analiza si monitorizarea25 de minute
- 0.16Lectia 15 – Audit SEO
- 0.17Test – Ce este SEO si de ce este important?40 de minute18 întrebări
- Modul II - On-Page SEO (optimizare pe pagina)Intelegerea tendintelor SEO si a actualizarilor actuale: Ce sunt actualizarile Google Core, E-A-T, Core Web Vitals si ce rol joaca inteligenta artificiala in Google.0
- Modul III - Off-Page SEO (in afara paginii)0
- Modul IV - SEO Local0
- Modul V - SEO Tehnic0
- BONUS: Strategii SEO avansate0
Cercetarea si evaluarea termenilor de cautare se afla in centrul oricarei strategii SEO. Pentru analiza cantitativa si calitativa se folosesc instrumente precum Google Keyword Planner, dar si propriile date de analiza si analizele concurentilor. Veti invata ce instrumente si strategii pot fi utilizate pentru a analiza eficient termenii de cautare cu un potential de optimizare deosebit de ridicat.
In aceasta sectiune veti afla ce elemente sunt importante pentru Google si cum sa identificati potentialul de optimizare cu ajutorul instrumentelor SEO.
Cat de importante sunt legaturile? Ce strategii exista pentru a obtine link-uri si cum puteti evalua calitatea link-urilor existente?
Va prezentam numeroase exemple de activitati de link building de succes, dar si de activitati proaste. In plus, va oferim sfaturi valoroase pentru link-uri care asigura pozitii bune in Google pe termen lung.
Cerințe
- Timp: 2 - 3 ore / saptamana.
- PC, Tableta sau Telefon.
- O adresa de E-Mail valida.
- Un cont online pe SeoStar.ro
Funcționalități
- Ce este SEO si de ce este important.
- Continutul si cerintele de continut.
- Cuvinte cheie si analize de cuvinte cheie.
- Structura site-ului web si legaturile interne.
- Marcarea corecta a continutului.
- Continutul duplicat si concurenta interna.
- Intentia utilizatorului si capacitatea de utilizare.
- Optimizare tehnica si timpii de incarcare.
- Controlul, analiza si urmarirea campaniei SEO.
- Instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie si a segmentului tinta.
- Optimizarea off-page: obtinerea de link-uri, evaluarea surselor de link-uri.
Public țintă
- Cursul este recomandat tuturor celor care detin un site web sau un blog.
- Bloggeri sau Influenceri.
- Freelanceri, Studenti sau Interni.
- Proprietari de afaceri online si fizice
- PFA sau afaceri mici care detin un site si au un buget de marketing limitat.
- Incepatorilor in domeniul SEO.
- Managerilor SEO aflati la inceput de drum.